AKTIVOI E-LASKU OMASTA VERKKOPANKISTASI.
(in english below)
Suosittelemme lämpimästi aktivoimaan Espoon haba Oy:n / Kuntokeskus Säterinportin E-laskujen vastaanottamisen omasta nettipankista.
E-laskutus on asiakkaillemme kuluton tapa vastaanottaa laskut.
Huomioithan, että pankista riippuen E-laskutuksen aktivoituminen voi kestää noin 2-5 arkipäivää, lisäksi on huomioitava että e-laskujärjestelmä vaatii laskujen lähettämisen vähintään 14 vrk ennen eräpäivää, yleensä laskumme lähtevät edellisen kuun puolivälissä.
Mikäli et aktivoi e-laskutusta saat laskusi sähköpostilla
Valitettavasti mm. Gmail ja Hotmail ja muut yleiset sähköpostipalvelimet ovat erittäin epävarmoja sähköpostilaskujen vastaanottamiseen, sillä isoina joukkoina lähtevät postit (kuten sadat laskut) joutuvat usein sähköpostien spämmilistoille ja / tai suoraan roskapostiin.
Valitettavasti Kuntokeskus Säterinportti ei voi ottaa vastuuta sähköpostilaskujen perille saapumisesta.
Mikäli kuitenkin haluat vastaanottaa sähköpostilaskuja huomioithan seuraavat asiat:
- Tarkista omista tiedoistasi, että sinulla on oikea sähköpostiosoite järjestelmässämme. Jos vaihdat sähköpostiosoitettasi niin ilmoita se meille.
- Laskut lähtevät meiltä aina 14 päivää ennen eräpäivää. Eräpäivä on aina kuukauden 1. päivä. Lasku saapuu sähköpostiisi noin 15-17 päivä kuluvaa kuukautta.
- Tarkista onko lasku roskapostissasi
- Huolehdi, että sähköpostisi ei ole täynnä
Muita tärkeitä asioita:
- Huolehdithan, että meillä on oikeat osoitetietosi. Jos muutat niin ilmoita meille uusi osoitteesi. Emme saa tietoa Postilta muuttoilmoituksesta.
- Saitko meiltä muikkarin? Laskutustamme hoitaa Amili. Jos tarvitset lisää maksuaikaa tai haluat tehdä maksusuunnitelman niin ota yhteyttä Amiliin.
Yhteytiedot löytyvät täältä: https://maksuhelposti.fi/ - Mikäli laskua ei ole maksettu ajoissa menee asiakastilisi lukkoon. Tässä kohtaa olet saanut meiltä sähköpostilla muistutuksen avoimesta laskusta. Asiakastili aukeaa automaattisesti kun lasku on maksettu. Huomioithan, että johtuen pankkien ja rajapintojen välisitä viiveistä maksu näkyy meillä yleensä vasta noin 2 pankkipäivän jälkeen. Eli jos maksat myöhässä olevan avoimen laskun vaikkapa perjantaina niin maksu näkyy meillä vasta ma tai ti.
- Emme voi vastata Postin kulkuun liittyvistä ongelmista.
- Suosittelemme erittäin vahvasti e-laskutuksen aktivoimista omasta verkkopankista. Sähköpostissa laskut voivat mennä spämmiin, roskikseen tai vain unohtua kaiken sähköpostitulvan keskelle 🙂
Jos tulee ongelmia tai mogia niin älähän huoli. Kaikki voidaan selvittää😊😊
ACTIVATE THE E-INVOICE FROM YOUR OWN ONLINE BANK
We strongly recommend activating the receipt of Espoo Haba Oy / Kuntokeskus Säterinportti E-invoices from your own online bank. E-invoicing is an inexpensive way for our customers to receive invoices. Please note that depending on the bank, the activation of E-invoicing can take about 2-5 business days, in addition, it should be noted that the e-invoicing system requires invoices to be sent at least 14 days before the due date, usually our invoices go out in the middle of the previous month.
If you do not activate e-invoicing, you will receive your invoice by email. Unfortunately, e.g. Gmail and Hotmail and other common e-mail servers are very insecure when it comes to receiving e-mail invoices, as e-mails sent in large numbers (such as hundreds of invoices) often end up in e-mail spam lists and/or directly in spam.
Unfortunately, Kuntokeskus Säterinportti cannot take responsibility for email invoices arriving. However, if you want to receive e-mail invoices, please note the following:
-Check your own information that you have the correct email address in our system.
-If you change your email address, please let us know.
-We always send invoices 14 days before the due date. The due date is always the 1st of the month. The invoice will arrive in your email about 15-17 days of the current month.
-Check if the invoice is in your spam Make sure your email is not full.
Other important things:
-Please make sure we have your correct address information. If you move, let us know your new address. We do not receive information from Posti about the notice of move.
-Did you get a reminder from us? Our billing is handled by Amili. If you need more payment time or want to make a payment plan, contact Amil. Contact information can be found here: https://maksuhelposti.fi/
-If the invoice has not been paid on time, your customer account will be locked. At this point, you have received a reminder from us by e-mail about the open invoice. The customer account opens automatically when the invoice is paid. Please note that due to delays between banks and interfaces, we usually only see the payment after about 2 banking days. That is, if you pay an open invoice that is late, for example on Friday, we will not see the payment until Monday or Tuesday. We cannot answer for problems related to Posti’s delivery.
-We strongly recommend activating e-invoicing from your online bank. In e-mail, invoices can go to spam, trash or just get forgotten in the middle of all the e-mail 🙂
If there are problems or bugs, don’t worry. Everything can be figured out😊😊