image-1175

TERVEHDYS NOVONORDISK JA TERVETULOA LIIKKUMAAN KUNTOKESKUS SÄTERINPORTTIIN!

Meiltä löydätte laadukkaat tilat liikunnan harrastamiselle. Työnantajanne on varannut teille jokaviikkoisen salitunnin tiistaisin 7.2. alkaen klo 10.45-11.15 ja joka kuun ensimmäisenä tiistaina jumppakokeilun.

Salitunnit järjestetään 7.2.-30.5.2023 & 5.9-12.12.2023

Jumppatunnit järjestetään seuraavina ajankohtina:

  1. Reisi-Vatsa-Pakara – 7.2.2023 klo 10.45-11.15
  2. Yin jooga – 7.3.2023 klo 10.45-11.15
  3. Rebels-4.4.2023 klo 10.45-11.15
  4. Kahvakuula 2.5.2023 klo 10.45-11.15

Jumppiin pääset mukaan myös Striimin kautta:

https://kuntokeskussaterinportti.fi/live-stream-tunnit/

Salasana: jumppajumppa

Jumppatunnit jatkuvat myös kesän jälkeen eri teemoilla:) Näiden tuntien teemat tulevat näkyviin lähempänä syksyä.

Salitunnit järjesteään joka tiistai klo 10.45-11.15.
Tällöin salilla on teille varattu ohjaaja, jolta voi kysyä apua ja nevoja omaan treenin tai ohjeita laitteiden käyttöön.

Kaikki tunnit on suunniteltu niin, että ne sopivat niin aloittelijalle kuin enemmän liikkuneille. Toivomme, että jokainen rohkaistuu liikkumaan juuri itselleen sopivalla tasolla. Rohkeasti siis mukaan!

 

MITÄ TARVITSET MUKAAN?

 

Pukuhuoneistamme löydät lukittavat pukukaapit. Tarvitset mukaan oman riippulukon. Meillä on muutamia lainalukkoja, jos sinulla ei ole omaa.

Löydät meiltä suihkut, suihkusaippuat, shampoot, vartalovoidetta ja tietysti hiustenkuivaajat.
Muista ottaa oma pyyhe.

Jumppatunnille ja kuntosalille tarvitset liikuntaan soveltuvat vaatteet ja lenkkarit. Myös juomapullo ja hikipyyhe on hyvä ottaa mukaan:)

 

 

image-1174

KUNTOSALIOHJELMAT

Alla olevista linkeistä saat ladattua kuntosaliohjelmat niin aloittelijalle kuin hieman edistyneemmällekkin.

Jos et ole aikaisemmin käynyt salilla aloita aloittelijan ohjelmalla. Tee sitä noin 8 viikkoa ja siirry sitten 2-jakoiseen ohjelmaan (löytyy linkkien takaa).

Tule mukaan tiistain salitunnille oppimaan mitä ohjelmissa olevat liikkeet ovat ja harjoittelemaan oikea suoritustekniikka.

Aloittelijan saliohjelma kuvana

2-jakoinen saliohjelma kuvana

Molemmat ohjelmat PDF

 

 

image-739

TAUKOJUMPPAA TYÖPÄIVÄÄN!

Osana Novonordiskin 100-haastetta olemme tehneet teille 10 kappaletta noin 10 minuutin helppoja taukojumppavideoita, joita varten sinulla ei tarvitse olla mitään välineitä tai välttämättä edes poistua työpisteeltä 🙂

Jos otat haastemme vastaan niin toimi seuraavasti:

Tee jokainen video edes kerran. Voit tehdä jumpan työpäivän aikana tai kotona milloin tahansa.

Kaikki jumpat ovat helppoja ja sopivat kaikille kuntotasoon katsomatta.

Tekemällä kaikki jumpat tai vaikka suosikkijumppasi yhteensä 10 kertaa keräät liikuntapnkkiisi 100 minuuttia liikuntaa!

 

Taukojumppiin

 

image-1176

KERÄÄ ”PISTEITÄ”
100-HAASTEESEEN!

Haasta itsesi liikkumaan ja kokeile jotakin seuraavista haasteistamme:

  • Nouse 100 askelmaa porraskoneella
  • Lankuta 100 sekuntia
  • Pyöräile, juokse, souda, hiihdä tai crossaile salilla 10 x 10 minuuttia
  • Tee 100 vatsalihasliikettä
  • Tee 100 selänojennusta
  • Tee 10 sarjaa jossain salin laitteessa 10 toistoa / sarja. Käytä reippaasti painoja!
  • Juo 10 päivän aikana joka päivä 1 litra vettä = 100 dl vettä
  • Tee soutulaitteella 10 kpl 100m vetoja

Haasta työkaveri mukaan ja keksikää omia 100-haasteita tai tehkää kimpassa kaikki yllä olevat haasteet!

20 MINUUTIN KOTIJUMPPA ILMAN VÄLINEITÄ

 

JUMPPAAN TÄSTÄ

 

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA LIIKKUMAAN NOVONORDISK!

” Work out becouse you love your body. Not becouse you hate it”