Ryhmäliikunta leppävaara

Ryhmäliikunta

Löydät itsellesi sopivat tunnit niin raskaampaan treeniin kuin lempeisiin kehoa huoltaviin jooga- ja venyttelytunteihin.

image-326

Cross Training Arrow

Cross Training harjoittelu haastaa kaikki hyvän peruskunnon osa-alueet. Tunneilla harjoitetaan, nopeutta, lihasvoimaa, kestävyyttä, hapenottokykyä niin omaa kehoa käyttäen kuin myös lisäpainojen avulla. Säännöllinen cross training harjoittelu takaa sinulle hyvän toimintakyvyn elämän kaikkiin eri vaiheisiin ja tilanteisiin. Tunnilla ei ole koreografiaa ja treeni on aina valmentajan näköinen. Tunnit pidetään kuntosalin toiminnallisella puolella.
image-284

Salitunti Arrow

Joko olet kokeillut Päivin suosittuja salitunteja? Päivin salitunnit sisältyvät ryhmäliikuntapakettiin. Päivin salitunneilla treenataan ryhmässä ja sinä saat super tehokkaan treenin joka kerta. Päivi auttaa ja opastaa alkuun jos et ole koskaan käynyt salilla. Jos olet treenannut enemmän, saat varmasti hyviä vinkkejä harjoitteluusi.
Ryhmäliikunta Espoo

Reisi-Vatsa-Pakara Arrow

Lihaskuntopainotteinen täsmätreeni. Tunnilla keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Tunti voidaan tehdä oman kehonpainolla tai mm. voimatankoja ja step-lautaa apuna käyttäen. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.
Ryhmäliikunta Espoo

Pilates Arrow

Pilates on kokonaisvaltainen kehon ja mielen rentouttamiseen ja vahvistamiseen keskittyvä tunti. Tunnilla yhdistyvät monet osa-alueet: kehon rentoutuminen, keskittymisen kehittyminen, koordinaation ja liikkuvuuden parantaminen sekä lihasten vahvistaminen. Tunnilla keskitytään erityisesti keskivartalon (kehon voimakeskus) lihasten aktivointiin ja hallintaan. Tunti perustuu liikkeisiin, joissa liikutetaan kehoa tasapainoisesti ja voimakkaasti keskittyen. Tavoitteena on saavuttaa liikkuvuuden ja vartalon hallinnan luonnollinen tasapaino.
image-276

Yogafunc Arrow

Astangajoogaan pohjautuva voima joogatunti, joka tehdään hyvän musiikin tahdissa. Joogasta tutut liikesarjat yhdistettyinä huipputehokkaisiin lihaskuntoliikkeisiin haastavat kehon tehokkaalla tavalla. Monipuolinen musiikki tuo voimaa ja syvyyttä liikkeisiin ja rauhoittaa kun on sen aika. Tunti sopii kaikille.
Yin jooga

Yin Jooga Arrow

Yin-jooga on hermostoa, mieltä ja kehoa rauhoittavaa joogaa. Yinjoogan asennoissa viivytään yleensä vähintään minuutin tai kahden ajan. Monet asennoista keskittyvät avaamaan lantion aluetta ja selkää. Yinjooga tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä kuuntelemaan omaa kehoa ja rauhoittua. Yinjoogassa ei yleensä tule hiki eikä käsiä ja ranteita tarvitse kuormittaa. Yinjooga sopii erinomaisesti tehtäväksi stressin kolkutellessa,kehon palautuessa fyysisestä harjoittelusta tai kun haluat vain rentoutua. Tälle tunnille voit hyvin tulla ilman aiempaa joogataustaa.
Dance Espoo

Dance Arrow

Mukaansatempaava ja miellyttävä, helposti lähestyttävä tanssillinen tunti. Tunti koostuu liikkuvuutta lisäävästä alkulämmittelystä sekä lyhyistä tai pitkistä tanssisarjoista. Koreografiaa rakennetaan joko kappaleittain tai alusta loppuun jatkuvalla musiikilla. Tunti päättyy rauhalliseen loppujäähdyttelyyn ja venyttelyyn.
Kehonpainoharjoittelu Espoo

Kehonpaino ja Liikkuvuus Arrow

Dynaaminen liikkuvuusharjoittelun tunti, jossa avataan kehoa ja samalla lisätään kehon hallintaa sekä voimaa oman liikkuvuuden rajoissa. Tämä tunti pitäsi jokaisen ottaa osaksi viikottaista harjoittelua.Tunti sopii erinomaisesti kaikille.
image-324

Kahvakuulatunnit Arrow

Kahvakuulatunti on monipuolinen treeni, jossa sykeosuudet vuorottelevat kahvakuula harjoitteiden kanssa. Tehokasta ja kehoa monipuolisesti kuormittavaa. Hyvä tapa kehittää peruskestävyyttä ja lihaskuntoa. Kahvakuula Teho tunnilla vuorotellaan kahvakuula ja oman kehonpainolla!
image-866

Les Mills BODYCOMBAT™ Arrow

Tulossa Tammikuussa 2022!

Les Mills BODYCOMBAT™ on huikean energinen ja tehokas tunti!

BODYCOMBAT®  tunti on taistelulajien innoittama treeni, jossa on vaikutteita eri lajeista, kuten taekwondosta, capoeirasta, karatesta, nyrkkeilystä sekä Muay Thain tekniikoista. Treeni on täysin kontaktiton, mutta antaa sinulle mahdollisuuden haastaa itsesi mielikuvituksellisen vastustajasi kanssa. Mitä parhain tunti stressinpurkuun, itseluottamuksen kasvattamiseen ja kaiken lisäksi super hauskaa!
Bodypump

Les Mills BODYPUMP™ Arrow

Tulossa Tammikuussa 2022!

Les Mills BODYPUMP™ on musiikin tahdissa tehtävää voimaharjoittelua.

Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille ja kaikille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Tämä yksi maailman suosituimmista ryhmäliikuntatunneista ei jätä ketään kylmäksi!
image-330

Äänimaljarentoutus Arrow

Äänimaljarentoutus ainutlaatuinen tunti, jonka aikana Tiibetiläiset äänimaljat johdattavat sinut lempeästi syvälle rentoutumisen tilaan. Muu maailma hiljenee ja yhteys omaan itseesi vahvistuu, kehon ja mielen rentoutuessa. Äänimaljarentoutuksen aikana voit vain nauttia ja antaa maljojen hoitavien äänten viedä sinut ihaniin mielenmaisemiin ja rentoutua täysin. Äänimaljarentoutus on myötävärähtelyyn eli resonanssiin ja ääniaaltoihin perustuva syvärentoutusmenetelmä. Rentoutuksen aikana parasympaattinen hermosto (lepohermosto) aktivoituu, jolloin syke laskee ja hengitys hiljenee. Arkiset ajatukset väistyvät ja vaivut rauhoittavan unen ja valvetilan rajamaastoon. Huomioitavaa: Äänimaljarentoutusta ei suositella mikäli sinulla on sydämen kanssa terveyshaasteita tai syöpähoitojen aikana.
Spinning Espoo

SPINNING Arrow

Spinning on erittäin tehokas tapa polttaa rasvaa, kasvattaa sekä parantaa perus,- ja kestävyyskuntoa. Spinningtunnilla ei tarvitse osata muuta kuin polkea, joten tunti sopii erinomaisesti myös ihan aloittelijoille ja sääkin on aina suosiollinen! Spinningissä siis poljetaan musiikin tahdissa samalla kuin hiki virtaa ja kunto nousee. Meiltä tulet löytämään kaksi eri tasoista tuntia. Spinning Basic- tunneilla ohjaaja avustaa tarvittaessa pyörän säätöjen kanssa ja tunneilla käydään perus ajoasennot ja tekniikat läpi samalla kun hiki virtaa ja musiikki soi! Ota tunnille mukaan vesipullo, sisäkengät ja hikipyyhe. Spinning Syke- tunneilla meno on hieman vauhdikkaampaa ja tällä tunnilla kehität tehokkaasti vauhtikestävyyskuntoasi, hengästyminen ja hikoilu lisääntyvät, sillä hengitys- ja verenkiertoelimistösi tekee lujemmin töitä. Älä kuitenkaan pelästy tätä tuntia, sillä spinning on siitä kiva laji, että voit aina itse säädellä menoa päivän kunnon ja fiiliksen mukaan. Ota tunnille mukaan vesipullo, sisäkengät ja hikipyyhe. Kestävyysharjoittelu auttaa jaksamaan paremmin myös arjessa ja palautumaan nopeammin niin harjoittelusta kuin arkielämän rasituksesta. Kestävyyskunnon kehittäminen ennaltaehkäisee myös monia sairauksia, kuten sydän- ja verisuonitauteja ja tyypin 2 diabetesta.
Terve selkä

TERVE SELKÄ Arrow

Terveen selän perusta on hyvä ryhti ja vahva keskivartalo. Terve selkä on tunti, joka keskittyy selän hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseen. Tunnilla tehdään keskivartalon, lantion, alaselän, lonkkien alueen ja yläselän vahvistavia ja vetreyttäviä harjoitteita, selkärangan ja muiden nivelten liikkuvuusharjoitteita sekä tasapainoharjoitteita. Tunti sopii työikäisille, sekä kaikille jotka kärsivät selkäkivuista tai sinulle joka haluat ennaltaehkäistä tuki,- ja liikuntaelinongelmia. Terve selkä-tunti vahvistaa keho-mieli-yhteyttä ja auttaa palautumaan sekä henkisestä, että fyysisestä kuormituksesta.  

Ryhmäliikunta- ja kuntosali alkaen 36€/kk

 

OSTA ASIAKKUUS

image-1110

Aina raikkaat tilat

Kuntokeskuksessa on kiinnitetty huomiota huippulaadukkaisiin materiaaleihin sekä tehokkaaseen, mutta miellyttävään ilmanvaihtoon, joten hikisilläkin tunneilla liikut aina raikkaassa ympäristössä.

Ryhmäliikuntaa myös virtuaalisesti

Voit halutessasi siis jumpata vaikka kotoa käsin. Virtuaalitunnit kuuluvat ryhmäliikunta-asiakkaeidemme kuukausihintaan ilman lisämaksua. Tunneille pääset osallistumaan kirjautumalla omille asiakassivuillesi.

Virtuaali-tunneille ei tarvitse varata paikkaa tai ilmoittautua erikseen. Sivustolta löydät myös tallenteita, joita voit tehdä oman aikataulusi mukaan. Huom! Virtuaalitunnit  kuuluvat niille, joilla on voimassa oleva ryhmäliikunta-asiakkuus.

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 3.10. ALK.

image-1111

Tutustu myös