Tiedote asiakasjärjestelmän muutoksesta

11.7.
Avaimia voi vaihtaa salilla ti 12.7. klo 15-18 tai Säterinportin aulapalvelussa arkisin klo 7.30-16.30.
Tervetuloa!
Mikäli et pääse paikalle niin laita meille sähköpostia niin luomme sinulle henkilökohtaisen kulkukoodin.
20.6.2022

Asiakastietojärjestelmämme on vaihdettu. Olet saanut sähköpostilla ja tekstiviestillä käyttöösi väliaikaisen pin-koodin joka on voimassa 15.7. saakka.

TOIVOISIMME, ETTÄ NOUDAT KUNTOSALIN VASTAANOTOSTA UUDEN AVAINKORTIN SEURAAVINA AIKOINA:

MA 20.6. klo 13-15:30
TI 21.6. klo 15-17
KE 22.6. klo 15-17:30

MA 27.6. klo 15-19

KE 29.6. klo 12-16.30

TO 30.6. klo 15-20

PE 1.7. klo 12-18

Jos et pääse yllämainittuina aikoina paikalle laita meille sähköpostia tai nouda uusi avainkortti Säterinportin aulapalvelusta 15.7. jälkeen (avoinna arkisin 7.30-16.30).
Ilmoittelemme myös ensi viikolla lisää ilta-aikoja, jolloin voit noutaa uuden avainkortin gymin respasta.

Eli lisää aikoja tulossa jos et siis vielä ehdi paikalle:)

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse toistaiseksi varata paikkoja. Tunneille otetaan osallistuja tulojärjestyksessä.

Tervetuloa!

TÄRKEÄ PÄIVITYS 14.6.2022
Hei,
Valitettavasti (ja todella yllättäen..) ATK-ei yllättäen toiminut kuten Strömsössä, joten emme voi vaihtaa sittenkään avaimia ennalta ilmoitettuina aikoina 🙁
Käytä siis koodia, jonka olemme lähettäneet sinulle sähköpostiin ja tekstiviestillä kunnes toisin ilmoitamme.
Pahoittelumme sotkusta.
Laitamme lisää tietoa sähköpostilla heti kun saamme kaiken toimimaan.
Iloisin ATK-terkuin:
Kuntokeskus Säterinportti
IN ENGLISH:

Hi, Unfortunately (and really surprisingly ..) The new system did not work as in ”Strömsö”, so we can’t change the keys at pre-announced times 🙁 So use code what we´we sent you until we tell you otherwise. Our apologies for the mess. We’ll put more information in the email as soon as we get everything working.
Best regards: Fitness center Säterinportti

Hyvät asiakkaat, (In english below)
Uudistamme Gymin asiakastietojärjestelmää, josta johtuen kaikki nykyiset avainkortit lakkaavat toimimasta 14.6.2022. Älä huoli, pääset silti treenaamaan!
HUOM: VERKKOKAUPPA, RYHMÄLIIKUNTATUNTIEN VARAAMINEN ( voit mennä ilman varausta. Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä) JA KUUKAUSIMAKSUJEN MAKSAMINEN ON VALITETTAVASTI POIS PÄÄLTÄ VAIHDON AJAN. PALVELUT AVAUTUVAT KUN UUSI JÄRJESTELMÄ ON ASENNETTU, VIIMEISTÄÄN 15.6. PAHOITTELEMME PALVELUKATKOA.
Saat maanantaina 13.6. antamaasi sähköpostiin Pin koodin, jolla pääset sisälle kuntosalille siihen asti kunnes noudat uuden avainkortin. Pin koodit ovat voimassa 15.7.2022 asti ja siihen mennessä uusi avainkortti tulee noutaa. Pin koodi on henkilökohtainen ja pin koodin luovuttaminen eteenpäin on ehdottomasti kielletty.
UUDET AVAINKORTIT VAIHDETAAN KUNTOSALIN VASTAANOTOSSA MYÖHEMMIN. ILMOITAMME TÄSTÄ ERIKSEEN.
LASKUTUS, LIIKUNTAEDUT, TAUOTUS
Heinäkuun e-laskutus tehdään uudesta järjestelmästä ja tämä ei vaadi asiakkailta mitään toimenpiteitä. Ennalta ladatut liikuntaedut ja tauotukset huomioidaan myös. Jos kuitenkin sekaannuksia tapahtuu niin olethan meihin heti yhteydessä niin korjataan mahdolliset virheet.
RYHMÄLIIKUNTATUNTIEN VARAAMINEN
Pääset edelleen varaamaan tunteja nettisivujemme kautta, mutta ensimmäisellä kerralla sinun tulee tilata itsellesi uusi salasana. (Käyttäjätunnuksena toimii antamasi sähköpostiosoite). Pystyt ilmoittautumaan paikan päällä vasta kun olet vaihtanut uuden avainlätkän. Tilisi ei kuitenkaan mene lukkoon vaikka et vielä ehtisi vaihtaa avainkorttia.
LIIKUNTAEDUILLA MAKSAMINEN
​​E-LASKUTUS JA LIIKUNTAEDUILLA MAKSAMINEN VERKKOPALVELUSSA.
Alta löydät tärkeää tietoa laskutuksesta ja laskujen maksamisesta.
1. AKTIVOI E-LASKU OMASTA VERKKOPANKISTASI.
Suosittelemme lämpimästi aktivoimaan E-laskujen vastaanottamisen omasta nettipankista jos et sitä jo ole tehnyt.
E-laskutus on asiakkaillemme kuluton tapa vastaanottaa laskut.
Huomioithan, että pankista riippuen E-laskutuksen aktivoituminen voi kestää noin 2-5 arkipäivää, lisäksi on huomioitava että e-laskujärjestelmä vaatii laskujen lähettämisen vähintään 14 vrk ennen eräpäivää, yleensä laskumme lähtevät edellisen kuun puolivälissä.
Valitettavasti Kuntokeskus Säterinportti ei voi ottaa vastuuta sähköpostilaskujen perille saapumisesta.
2. TULEVIEN KUUKAUSIEN MAKSAMINEN LIIKUNTAEDUILLA TAI ENNAKKOON:
Hyväksymme seuraavat maksutavat:
Smartum, E-passi, Tyky-setelit, Edenred, Eazybreak, Virikesetelit ja virikekortti, Ticket mind&body ja Tyky online, sekä pankki ja luottokortit.
Mikäli et halua saada meiltä laskua vaan haluat maksaa laskusi etukäteen tai käyttää maksamiseen Smartumia tai E-passia toimi seuraavasti:
Kirjaudu omille asiakassivuillesi: www.kuntokeskussaterinportti.fi/omatiedot
Paina ” laskut” ja valitse minkä laskun haluat maksaa.
Valitse haluamasi maksutapa
Maksa
HUOM: Jo saapuneita laskuja ei voi maksaa jälkikäteen omien asiakassivujen kautta. Maksut kohdistuvat aina tuleviin laskuihin.
Edenred ja Eazybreak ja muut liikuntaedut:
HUOM: Liikuntaetuudet tulee olla ladattuna viimeistään 16 päivää ennen tulevan laskun eräpäivää, jolloin maksu kohdistuu seuraavan kuukauden laskulle.
Voit maksaa maksuja joko aulapalvelussa arkisin klo 7.30-16.30 tai Eazybreakilla tai
Edenredillä seuraavasti:
1.Tee maksu Eazybreak tai Edenredin sovelluksessa ( ei siis nettisivujemme kautta). Voit maksaa niin monta kuukautta etukäteen kuin haluat.
2. Laita meille kuitti maksusta info@kuntokeskussaterinportti.fi.
Kuittaamme rahat asiakastilillesi saatuamme sinulta sähköpostin. Huomaathan, että asiakaspalvelumme ei ole auki viikonloppuisin eikä arkipyhinä, joten viikonloppuisin maksetut rahat kuitataan asiakastilille vasta seuraavana arkena.
Huom: etukäteen maksettuja maksuja ei palauteta.
TÄRKEÄÄ: Jos teet maksun Eazybreakella tai Edenredillä ja et laita siitä meille ilmoitusta ja kuittia niin maksu ei kirjaudu laskullesi. Muista siis laittaa meille meiliä.
Kiitos kärsivällisyydestä!
T.Heidi&Jenni
______________________________________________
Dear customers,
We are renewing gym’s customer information system, due to which all current key cards will cease to function on June 14, 2022. Don’t worry, you can still work out!
We will send you a Pin code by email to enter the gym. The pin code is valid until July 15, 2022 and by then everyone should pick up a new key card for the gym’s reception.
Come exchange a new key card:
Wed 15.6. 9-14
Thu 16.6 9-20
Fri 17.6. 9-18
Wed 22.6. 15-17.30
BILLING, SPORT BENEFITS, SUMMER BREAK
The July e-invoicing will be done from the new system and this will not require any action from customers. Preloaded sport benefits and summer breaks are also taken into account. However, if confusion occurs, please contact us immediately and any errors will be corrected.
​​BOOKING GROUP FITNESS LESSONS
You can book group fitness lessons through our website, but the first time you need to order a new password for yourself. (Your username is your email address). You will not be able to register when you come to class until you have replaced the new key card. However, your account will not be locked even if you don’t have time right away to change your key card.
PAYMENT FOR SPORTS BENEFITS
E-INVOICING AND PAYMENT WITH MOBILITY BENEFITS IN THE ONLINE SERVICE.
Below you will find important information about billing and paying bills.
1. ACTIVATE E-INVOICE FROM YOUR OWN ONLINE BANK.
We warmly recommend activating the receipt of E-invoices from your own online bank if you have not already done so.
E-invoicing is a cost-free way for our customers to receive invoices.
Please note that depending on the bank, it can take about 2-5 business days for e-invoicing to be activated, and it should be noted that the e-invoicing system requires invoices to be sent at least 14 days before the due date, usually by mid-month.
Unfortunately, Säterinportti Gym cannot take responsibility for the receipt of e-mail invoices.
2. PAYMENT FOR FUTURE MONTHS:
We accept the following payment methods:
Smartum, E-passi, Tyky , Edenred, Eazybreak, Ticket mind & body and Tyky online, as well as bank and credit cards.
If you don’t want to receive an invoice from us but want to pay your invoice in sports benefits, proceed as follows:
Log in to your own customer pages: www.kuntokeskussaterinportti.fi/omatiedot
Press “invoices” and choose which invoice you want to pay.
Choose your preferred payment method Liver
NOTE: Invoices that have already been received cannot be paid in arrears through our own customer pages. Payments will always be made on future invoices.
Edenred and Eazybreak and other exercise benefits:
NOTE: Sports benefits must be downloaded no later than 16 days before the due date of the next invoice, in which case the payment will be made for the following month’s invoice.
You can pay in either the lobby service on weekdays from 07:30 to 16:30 or at Eazybreak or Edenred as follows:
1. Make a payment in the Eazybreak or Edenred app (not through our website). You can pay as many months in advance as you want.
2. Send us a receipt for the payment at info@kuntokeskussaterinportti.fi.
We will credit your account after receiving an email from you. Please note that our customer service is not open on weekends or public holidays, so money paid on weekends will not be credited to the customer’s account until the next business day.
Note: Prepaid fees are non-refundable.
IMPORTANT: If you make a payment with Eazybreak or Edenred and do not send us a notice and receipt then the payment will not be credited to your invoice. So be sure to email us.