Ryhmäliikunta

TULOSSA TAMMIKUUSSA 2022!

Les Mills BODYCOMBAT™ & Les Mills BODYPUMP™ 

 

Ryhmäliikuntatunneistamme löydät vaihtoehtoja raskaammista tunneista aina lempeisiin kehoa huoltaviin

jooga- ja venyttelytunteihin.

Kuntokeskuksessa on kiinnitetty huomiota huippulaadukkaisiin materiaaleihin sekä tehokkaaseen, mutta miellyttävään ilmanvaihtoon, joten hikisilläkin tunneilla liikut aina raikkaassa ympäristössä.

KATSO POIKKEUSAJAN 28.12.-10.1. AIKATAULU TÄSTÄ

KATSO POIKKEUSAIKATAULU 11.1.-24.1. TÄSTÄ

KEVÄT 2022 RYHMÄLIIKUNTA

HUOM: Kevät aikataulu astuu voimaan vasta kun sulku loppuu. Ilmoitamme tästä erikseen.
Toistaiseksi noudatamme poikkeusajan aikataulua.

RYHMÄLIIKUNNAN VARAUSSÄÄNNÖT

Suurin osa tunneistamme lähetetään myös virtuaalisesti!
Voit halutessasi siis jumpata vaikka kotoa käsin. Virtuaalitunnit kuuluvat asiakkaidemme kuukausihintaan ilman lisämaksua. Tunneille pääset osallistumaan kirjautumalla omille asiakassivuillesi. VIRTUAALI-tunneille ei tarvitse varata paikkaa tai ilmoittautua erikseen. Sivustolta löydät myös tallenteita, joita voit tehdä oman aikataulusi mukaan. Huom! Virtuaalitunnit  kuuluvat niille, joilla on voimassa oleva ryhmäliikunta-asiakkuus.

Miten pääsen osallistumaan Live Stream-tunneille?

1. Kirjaudu sisään

2. Paina kohtaa käyttäjätiedot (nimesi kohdalta)

3. Löydät linkin, jostä pääset osallistumaan tunneille.

 

YKSITYISVUOROT KUNTOSALILLE
JA LIVE-STREAM TUNNIT

Lähetämme joka päivä ryhmäliikuntatunteja verkon välityksellä ja halutessasi voit osallistua ohjattuihin ulkotreeneihin.

Tunneille pääset osallistumaan täältä:

VARAA treeniaika

Salasana on lähetetty sinulla sähköpostilla

Aikataulun näet täältä:

https://kuntokeskussaterinportti.fi/ryhmaliikunta/

Salille omalla vuorolla (voit ottaa perheenjäsenen / jäsenet mukaan. Avopuolisot, samassa taloudessa asuvat henkilöt ja ne jotka itse luokittelet perheeksi lasketaan.)

Salille voi varata oman treenivuoron seuraavaville alueille:

Kuntosali 1: cardioalue & uusi laajennusalue (lämmittelylaitteet, käsipainot, pieni ristikkäistalja, Smith-kyykkyteline, ISO kyykkyteline, jalkaprässi ja HACK-kyykky)

Kuntosali 2: Painopakkalaitteet, kyykkypaikat, ristikkäistalja, penkkipunnerruspenkit

 Molemmat alueet on merkitty salilla.

 

Ohjeet, LUE TARKASTI!

Varauksia 2 h / viikko.

Varaamaan pääset täältä:

Täältä

Varaus pitää lunastaa viimeistää 14 minuuttia varauksen alkamisen jälkeen kosketusnäytöltä.

OHJEET KIRJAUTUMISEEN:

Kirjaudu samalla sähköpostilla, jolla olet hankkinut Säterin asiakkuuden ja johon olet saanut tämän sähköpostin. Jos sinulla ei ole salasanaa paina kohdasta “tilaa uusi salasana”. 4.Jos et pääse varaamallesi vuorolle PERU vuoro samaa reittiä kuin teit varauksen.

Treeniaikaa on 1h. Poistu vuoron päätyttyä.

Saunat eivät ole käytössä, pukuhuoneita & suihkuja saa käyttää

Älä tuo salille muita kun perheenjäseniä, siivoa jälkesi ja kunnioita muissa tiloissa treenaavia, älä käytä kuin omaa tilaasi ja siellä olevia välineitä.

PALJON lisää infoa löydät sähköpostistasi. Muista tarkistaa myös roskapostikansio mikäli et löydä viestiämme.

Cross Training harjoittelu haastaa kaikki hyvän peruskunnon osa-alueet. Tunneilla harjoitetaan, nopeutta, lihasvoimaa, kestävyyttä, hapenottokykyä niin omaa kehoa käyttäen kuin myös lisäpainojen avulla. Säännöllinen cross training harjoittelu takaa sinulle hyvän toimintakyvyn elämän kaikkiin eri vaiheisiin ja tilanteisiin. Tunnilla ei ole koreografiaa ja treeni on aina valmentajan näköinen. Tunnit pidetään kuntosalin toiminnallisella puolella.

Joko olet kokeillut Päivin suosittuja salitunteja? Päivin salitunnit sisältyvät ryhmäliikuntapakettiin. Päivin salitunneilla treenataan ryhmässä ja sinä saat super tehokkaan treenin joka kerta. Päivi auttaa ja opastaa alkuun jos et ole koskaan käynyt salilla. Jos olet treenannut enemmän, saat varmasti hyviä vinkkejä harjoitteluusi.

Lihaskuntopainotteinen täsmätreeni. Tunnilla keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Tunti voidaan tehdä oman kehonpainolla tai mm. voimatankoja ja step-lautaa apuna käyttäen. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Tällä super suositulla tunnilla saat koko kropan tehokkaan lihaskuntotreenin. Tunnilla käytetään levytankoa, johon jokainen osallistuja voi itse määritellä painot. Lämmittelyn jälkeen jokainen lihasryhmä treenataan läpi. Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille ja kaikille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Koska powerpump on yksinkertaista,on sen aloittaminen helppoa ja tunnin tehokkuuden ansiosta saat nopeasti tuloksia. Liikkeet on suunniteltu myötäilemään musiikkia.

Pilates on kokonaisvaltainen kehon ja mielen rentouttamiseen ja vahvistamiseen keskittyvä tunti. Tunnilla yhdistyvät monet osa-alueet: kehon rentoutuminen, keskittymisen kehittyminen, koordinaation ja liikkuvuuden parantaminen sekä lihasten vahvistaminen. Tunnilla keskitytään erityisesti keskivartalon (kehon voimakeskus) lihasten aktivointiin ja hallintaan. Tunti perustuu liikkeisiin, joissa liikutetaan kehoa tasapainoisesti ja voimakkaasti keskittyen. Tavoitteena on saavuttaa liikkuvuuden ja vartalon hallinnan luonnollinen tasapaino.

Astangajoogaan pohjautuva voima joogatunti, joka tehdään hyvän musiikin tahdissa. Joogasta tutut liikesarjat yhdistettyinä huipputehokkaisiin lihaskuntoliikkeisiin haastavat kehon tehokkaalla tavalla. Monipuolinen musiikki tuo voimaa ja syvyyttä liikkeisiin ja rauhoittaa kun on sen aika. Tunti sopii kaikille.

Yin-jooga on hermostoa, mieltä ja kehoa rauhoittavaa joogaa. Yinjoogan asennoissa viivytään yleensä vähintään minuutin tai kahden ajan. Monet asennoista keskittyvät avaamaan lantion aluetta ja selkää. Yinjooga tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä kuuntelemaan omaa kehoa ja rauhoittua. Yinjoogassa ei yleensä tule hiki eikä käsiä ja ranteita tarvitse kuormittaa. Yinjooga sopii erinomaisesti tehtäväksi stressin kolkutellessa,kehon palautuessa fyysisestä harjoittelusta tai kun haluat vain rentoutua. Tälle tunnille voit hyvin tulla ilman aiempaa joogataustaa.

Mukaansatempaava ja miellyttävä, helposti lähestyttävä tanssillinen tunti. Tunti koostuu liikkuvuutta lisäävästä alkulämmittelystä sekä lyhyistä tai pitkistä tanssisarjoista. Koreografiaa rakennetaan joko kappaleittain tai alusta loppuun jatkuvalla musiikilla. Tunti päättyy rauhalliseen loppujäähdyttelyyn ja venyttelyyn.

Kuntonyrkkeilytunti on erittäin tehokas koko kehoa rasittava treeni, jossa harjoitellaan tekniikkaa sekä tehdään nyrkkeilyä tukevia oheisharjoituksia. Oheisharjoituksissa keskitytään nyrkkeilyssä tarvittaviin ominaisuuksiin, joita ovat kestävyys, voima ja nopeus. Tunnit polttavat tehokkaasti kaloreita, kehittävät kestävyyttä sekä lisäävät voimaa. Tunneista on apua myös niska- ja hartiaseudun kipuihin. Tunti sopii miehille sekä naisille.

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. FasciaMe-konseptissa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin. 

FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.Tunnilla käytetään osittain välineenä Fasciapalloa, jos teet tunnin Live Striimin kautta niin suosittelemme hankkimaan kotiin Fasciapallon.

Dynaaminen liikkuvuusharjoittelun tunti, jossa avataan kehoa ja samalla lisätään kehon hallintaa sekä voimaa oman liikkuvuuden rajoissa. Tämä tunti pitäsi jokaisen ottaa osaksi viikottaista harjoittelua.Tunti sopii erinomaisesti kaikille.

Kahvakuulatunti on monipuolinen treeni, jossa sykeosuudet vuorottelevat kahvakuula harjoitteiden kanssa. Tehokasta ja kehoa monipuolisesti kuormittavaa. Hyvä tapa kehittää peruskestävyyttä ja lihaskuntoa.

Kahvakuula Teho tunnilla vuorotellaan kahvakuula ja oman kehonpainolla!

Tulossa Tammikuussa 2022!

Les Mills BODYCOMBAT™ on huikean energinen ja tehokas tunti!

BODYCOMBAT®  tunti on taistelulajien innoittama treeni, jossa on vaikutteita eri lajeista, kuten taekwondosta, capoeirasta, karatesta, nyrkkeilystä sekä Muay Thain tekniikoista. Treeni on täysin kontaktiton, mutta antaa sinulle mahdollisuuden haastaa itsesi mielikuvituksellisen vastustajasi kanssa. Mitä parhain tunti stressinpurkuun, itseluottamuksen kasvattamiseen ja kaiken lisäksi super hauskaa!

Fat burner- tunnilla yhdistyvät aerobinen + lihaskuntoharjoittelu, jotka yhdistettynä polttavat tehokkaasti kaloreita ja kohottavat kuntoa.

Tulossa Tammikuussa 2022!

Les Mills BODYPUMP™ on musiikin tahdissa tehtävää voimaharjoittelua.

Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille ja kaikille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Tämä yksi maailman suosituimmista ryhmäliikuntatunneista ei jätä ketään kylmäksi!

Lempeä kehoa hellivä joogatunti, jossa liikutaan rauhallisesti asennosta toiseen hengityksen saattelemana ja rauhoitutaan kun on sen aika. Tunnit kehittävät voimaa ja parantavat liikkuvuutta. Saat vahvemman ja tasapainoisemman kehon samalla kun vilkastutat aineenvaihduntaa ja verenkiertoa.

Tehokas täsmätreeni keskivartalolle! Tunnilla tehdään keskivartaloa vahvistavia liikkeitä sekä nostatellaan sykettä! Sopii erinomaisesti kaikille, jotka haluavat vahvistaa keskivartaloa ja kohottaa kuntoa.